افتتاح سرد خانه 3 هزارتنی محصولات کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در داراب

افتتاح سرد خانه

افتتاح سرد خانه 3 هزار تنی محصولات کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر در داراب

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از افتتاح سردخانه و سورتینگ مرکبات  با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر در بخش فورگ شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، احمدرضا صالحی ظرفیت این سرد خانه را 3 هزار تن عنوان نمود و ابراز داشت: این طرح در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و زیر بنای 1600 متر مربع در شهر دوبرجی مربوط به محمد جواد قاعدی  افتتاح گردید.

صالحی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 25 نفر به صورت دائم و 75 نفر به صورت موقت فراهم گردیده است، افزود: سرمایه گذاری این طرح مبلغ 120 میلیارد ریال بوده که مبلغ 90  میلیارد و 500 میلیون  ریال آن، آورده متقاضی  و مبلغ 29 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی توسط پست بانک پرداخت شده است.

وی گفت: این طرح با حضور موسوی مدیرکل دادگستری استان فارس، سید عبد اله جزایری مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان، محمد جواد عسکری نماینده محترم مردم داراب و زرین دشت، اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، حجت الاسلام صادقی امام جمعه، حقیقی بخشدار فورگ، جمعی از کارکنان مدیریت و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

افتتاح سرد خانه2

افتتاح سرخانه5

افتتاح سردخانه3

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25208

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *