بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی در کازرون

WhatsApp Image 2021 02 09 at 20.04.01 2مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت:  به مناسبت چهل ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با ایام مبارک دهه فجر 6000متر گلخانه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی افزود: این گلخانه با تولید سالانه 12میلیون نشاء در روستای ابوعلی بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه توسعه کشت های گلخانه ای از برنامه های اولویت دار مدیریت جهاد کشاورزی کازرون در راستای تحقق جهش تولید در عرصه کشاورزی است، تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف آب و نهاده های کشاورزی، افزایش تولید در واحد سطح، تولید محصول در طول چهار فصل سال و اشتغال پایدار از مزایای کشت گلخانه ای است.   
وی اظهار کرد: با بهره برداری از این واحد گلخانه برای ۶ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۲۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: در حال حاضر سطح گلخانه‌ها در کازرون ۲۲ هکتار بودده که 12 هکتار گلخانه بزرگ مقیاس و10هکتار آن گلخانه‌های سازگار با اقلیم است.
علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون وسایر مسئولین شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17432

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *