خانواده شهدا مایه رحمت و برکت در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی در دیدار صمیمی با خانواده شهید محمود فروغی گفت: شهدا انسان هایی بی بدیل بودند و خانواده آن ها مایه رحمت و برکت در جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، سید محسن قائمی در این دیدار ابراز کرد: شهدا زحمات زیادی برای میهن اسلامی کشیده‌اند و حضور یادگاران آن ها باعث عطرآگین شدن فضای جامعه می شود.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در جهت دلجویی از آن ها و احترام به مقام والای شهدا و قدر شناسی و حق شناسی از آن ها است.

قائمی همچنین افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمتگزاری به آنان برای مسئولان بزرگ‌ترین افتخار است. ما نیز به عنوان یک خدمتگزار آماده ایم هر اقدامی که در حل مسائل خانواده‌های شهدا لازم است به ویژه برای حفظ و صیانت از روحیه فرزندان شهدا از جان و دل انجام دهیم.

او در خصوص نقش و جایگاه همسران و مادران شهدا نیز تأکید کرد: مادران و همسران شهدا زحمات زیادی تحمل کرده‌اند و قدر و ارزش این ایثارگری نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

شهید محمود فروغی پدر همکار گرانقدر احمد فروغی شاغل در مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی در سال 65 در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این دیدار محمدجعفر ملک زاده مدیر حراست، سیامک سهامی و حجت اله غلامی کارشناسان مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی، نادر ضیایی معاون فرمانداری شهرستان سپیدان، مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و جمعی از روسای ادارات و واحدهای مدیریت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26724

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *