تکريم بازنشستگان يادآور تلاش و تکاپوي ارزنده و ارزشمند قشري فرهيخته و انديشمند است

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس حسین پژمان افزود: بازنشستگان در طول خدمت خود با همت مضاعف و حميت سازماني در جهت توسعه، پيشرفت و آباداني کشورمان دستاوردهاي گرانسنگ و افتخارات بزرگي به ارمغان آوردند. 

وی تصریح کرد: براي بنده و همکارانم موجب افتخار و مباهات است که به پاس يک عمر تلاش و کوشش صادقانه و ارائه خدمات ارزشمند و ماندگار بازنشستگان، نشست با پیشکسوتان امور دام و طیور برگزار شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بازنشستگان از جمله افراد باتجربه، صاحب ذوق و مهارت، متخصص و توانمند و کارآزموده هستند که استفاده و بهره گيري از نيرو و تجارب گران بهاي آن ها مي تواند موجبات رونق اقتصادي و بهبود فضاي کسب و کار در بخش کشاورزی شود و بایستی پل ارتباطی بین نسل بازنشسته و نسلی که در حال حاضر در حال کار کردن هستند زده شود تا از تجربه آنان در انجام امور استفاده نمود.

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که عمر خود را در راه کار و تولید این سرزمین کهن سپری کرده و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی‌اند.

سید محسن قائمی افزود: بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی و یافتن راه حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان در واقع به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم اندازی روشن، امیدوارکننده و عزت‌مندانه برای جامعه شاغلین خواهد بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5969

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *