اعطای تسهیلات به زنان کارآفرین روستایی در بخش کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: به 15 نفر از زنان تولیدگر و کارآفرین روستایی تسهیلات مالی اعطا می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری تصریح کرد: فعالیتهای اشتغالزای زنان روستایی در زمینه کشاورزی شامل پرورش بلدرچین، قارچ، شترمرغ، پرورش ماهی و مرغ بومی و همچنین تولید و پرورش گل و گیاهان آپارتمانی است.

وی عنوان کرد: 38 درصد از تسهیلات روستایی به بانوان اختصاص یافته است که در این راستا زنان کارآفرین شهرستان سپیدان جهت دریافت این تسهیلات به استانداری معرفی شده اند.

نصیری با اشاره به اینکه کسی که تسهیلات می گیرد نخست باید مهارت های لازم را بیاموزد تا زنجیره کار بخوبی پیش برود، اظهار کرد: دوره ها و کارگاههای آموزشی لازم برای این بانوان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی برگزار شده است.

او با بیان اینکه محصولات زنان روستایی با نظارت کارشناسان این مدیریت بصورت سالم و استاندارد تولید می شود، افزود: این طرح ها که در جهت توسعه کشاورزی انجام می شود و با ایجاد شبکه های مجازی جهت بازاریابی برای زنان کارآفرین فرصت های بهینه عرضه محصولات فراهم می شود

این مقام مسئول همچنین ابراز کرد: زنان روستایی با تلاش ها و زحمات و از خودگذشتگی فراوان در این عرصه گام نهاده اند هم در عرصه حفظ خانواده و هم اشتغال بخوبی نقش آفرینی
کرده اند
.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26732

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *