توقف تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی سرچهان

رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرچهان از توقف یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: در بازدید گشت حفظ کاربری این مدیریت یک مورد تخلف از نوع پی کنی و تخلیه مصالح شناسایی شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرچهان ، […]

پایان عملیات اجرایی مرمت ولایروبی 7 رشته قنات در سرچهان

رئیس اداره امور فنی و زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرچهان از پایان عملیات احیاء و مرمت قنوات در این شهرستان خبر داد و گفت : این طرح شامل 7 رشته قنات از محل اعتبارات  کمک های فنی و اعتباری به مبلغ 5540 میلیون ریال بوده است. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان […]

مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها آماده شرکت در جشنواره شهید رجایی می گردند

کارشناس مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری آموزش های مجازی به کارشناسان مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس جهت شرکت در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

ادامه ارزیابی عملکرد مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های استان

کارشناس ارزیاب مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارزیابی عملکرد مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های استان یکی از برنامه ها و اولویت های سازمان می باشد.

شیوه نامه جدید برای کنترل قیمت مرغ در فارس اجرایی شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور کنترل قیمت مرغ از هفته گذشته شیوه نامه جدید ابلاغی با دو تدبیر برای تولید کنندگان مرغ در این استان اجرایی شده است و تمامی واحد های تولیدی موظف به اجرای آن هستند.

حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضامن تولید محصولات کشاورزی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: تفکیک و افراز اراضی کشاورزی و باغات و صدور سند مالکیت برای آن ها با رعایت قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات مناسب فنی، اقتصادی مصوب1385/11/21مجمع تشخیص مصلحت نظام بلا مانع است.

ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با عنایت به ضرورت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و حفظ ظرفیت های تولید و عرصه های کشاورزی و با توجه به روند رو به رشد گسترش شهرها و شهرک ها که موجب تعرض به اراضی زراعی و باغات شده است، به همین منظور مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در راستای حفظ این اراضی اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام داده است.

بیش از 9 هزار از مزارع گندم شهرستان رستم در معرض بیماری سپتوریوز

      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: برای پیشگیری از این بیماری، ضرورت دارد مزارع گندم اواخر اسفندماه و اوایل فروردین ماه با سموم قارچ کش سمپاشی شود به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، علی گودرزی افزود: به دلیل شرایط هوای ابری و بارندگی های مکرر در شهرستان رستم، یکی از […]