هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس حائز رتبه عالی

 به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی تصریح کرد: ارزیابی های انجام شده در ابعاد مختلف تخصصی از جمله مصاحبه، تحقیقات، ارزیابی و صدور رأی، فرآیند های اداری و  …انجام شده است.

به گفته وی، در سال جاری بالغ بر دو هزار فقره پرونده داوطلبین متشکل از همکاران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، دستگاه های تابعه و … به این هسته معرفی که در قالب 178 جلسه تخصصی برای بیش از 90 درصد آنها رأی صادر شده است.

زمانی افزود: ماهیت این پرونده ها شامل تبدیل وضعیت ( پرونده های مهندسین ناظر، مشمولین تبدیل وضعیت از جمله ایثارگران و … )، انتصابات پست های مدیریتی، نیابتی و … بوده است.

او با بیان اینکه جهش تولید در محصولات کشاورزی را باید ضامن امنیت غذایی پایدار برای کشور دانست، ابراز کرد: بخش کشاورزی علاوه بر تامین امنیت غذایی جامعه، در شکوفایی اقتصاد کشور نیز نقش دارد.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد:  در سال جهش تولید این هسته به عنوان فیلتر اولیه ورود منابع انسانی دو رویکرد سرعت عمل و دقت نظر همراه با انعطاف پذیری و به دور از تنگ نظری ها را در دستور کار خود قرار داده تا بتوانند نیروی انسانی کارآمد، متعهد، دارای روحیه انقلابی و جهادی را که بستر ساز مدیریت جهش تولید در بخش کشاورزی است را گزینش نماید.

زمانی افزود: هسته گزینش بر خود می بالد که ضمن برخورداری از کارگزارانی با روحیه انقلابی، جهادی، دارای پشتکار  بالا در فضای همدلی و تعامل با سایر ارکان سازمان و حمایت های رئیس سازمان زمینه ساز تحقق این موفقیت شدند از این رو بر خود لازم می دانم موفقیت بزرگ را به همکاران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: قطعا این دستاوردها حاصل الطاف و اراده ذات اقدس الهی و توجهات حضرت ولی عصر ( عج)، تلاش و همدلی ارکان گزینش است که سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و حرکت رو به جلو در گام دوم انقلاب خواهد شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5956

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *