شناسایی 19مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان داراب

امور اراضی

شناسایی 19مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان داراب

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از توقف 19مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روایط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، احمدرضا صالحی گفت: این تغییر کاربری ها شامل پی کنی، دیوار کشی و احداث بنا در اراضی زراعی و باغی بود که در نتیجه گشت  اکیپ یگان حفاظت اداره امور اراضی شناسایی شده اند و با دادن اخطار کتبی دستور توقف عملیات ساخت و ساز صادر و صورتجلسه تخلفات جهت سیر مراحل قانونی در مراجع قضایی تنظیم گردید که با انجام این عملیاتها از تخریب ۷۷۲۴ متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان جلوگیری گردد.

صالحی اظهار داشت: اکیپ یگان حفاظت امور اراضی شهرستان از 28 اسفند ماه 99 تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری، به استناد ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و در راستای حفظ و صیانت از بستر تولید به صورت شبانه روزی در حال آماده باش و برخورد با متصرفان عرصه های کشاورزی بوده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بر اساس قانون، تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است افزود: بطور قاطع با تمامی افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی زراعی و باغی می نمایند، برخورد قانونی می شود.

وی از عموم مردم و کشاورزان در خواست کرد، قبل از هرگونه عملیات ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نسبت به استعلام کاربری و مجوزهای قانونی آن از اداره امور اراضی شهرستان اقدام نمایند و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25215

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *