بازدید مدیر و کارشناسان صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از طرحهای صنایع تبدیلی شهرستان خرم بید

 0010

lمسئول واحد صنایع تبدیلی و غذایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بیداز بازدید مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس که به منظور بررسی درخواست صدور مجوز توسعه ، راه اندازی خطوط جدید تولید، بررسی مسائل و مشکلات موجود در واحدها و همچنین شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارسه دشت مرغاب به شهرستان خرم بید سفر کرده بود، به اتفاق مدیر شهرستان و جمعی از کارشناسان ستادی و شهرستانی از واحدهای مذکور در بخش مشهد مرغاب شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید فاطمه جمشیدی گفت:  واحد مذکور با ظرفیت تولید  ۶۵۰۰ تن و با اشتغالزایی۲۰  نفر در سال با مدیریت آقای اصغر مدنی که از کشاورزان پیشرو منطقه می باشد به بهره برداری رسیده که در حال حاضر درخواست افزایش ظرفیت تولید به میزان  ۹۵۰۰  تن را دارد.
جزایری در حاشیه این بازدید از خط تولید  کنسرو حبوبات و خوراک بادمجان شرکت آنوشا که  به تازگی به بهره برداری خواهد رسید  بازدید و از نزدیک با زنجیره تولید ایجاد شده در منطقه توسط واحد فوق آشنا شد.
شهرستان خرم بید با دارا بودن تعداد ۹ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید سالیانه  ۱۵۸۰۰۰   تن از شهرستانهای پیشرو استان در این زمینه می باشد که در سال گذشته بیش از ۴۵۰۰۰ تن از محصولات تولیدی کارخانجات شهرستان،  صادر گردیده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24053

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *