لزوم توجه به ماده 19 آئین نامه اجرایی قانون گزین در سال تولید ، پشیبانی ها ، مانع زدایی ها

این مقام مسؤل با اشاره به بخشی از پیام مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در آغاز سال جدید گفت : با عنایت به دغدغه مندی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و مانع زدایی از مسائل و مشکلات ، همکاران عزیز باید با رعایت دقیق قوانین و مقرارت گزینش ، تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا موانع پیش روی امور گزینشی و جاری هسته رفع گردد به گونه ای که نه حقی از داوطلب تضییع گردد و نه اینکه خدای ناکرده حق نظام نادیده انگاشته شود.

زمانی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به ماده 19 آئین نامه اجرایی قانون گزینش در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت : در جهت سرعت بخشی به امور گزینشی داوطلبین انتظار می رود مدیران مجموعه ستادی و دستگاه های تابعه ضمن رعایت مفاد ماده 19 آئین نامه نامه کما فی سابق همکاری مضاعف در سال پیش رو داشته باشند.

مدیر هسته گزینش در پایان گفت : در این جلسه با حضور اعضاء شورای هسته پرونده های تبدیل وضعیت ایثارگران همکاران ستادی و دستنگاه های تابعه ، انتصاب به پست های حساس و خاص و سایر موارد تبدیل وضعیت در دستور کار قرار داشت.

لارم به ذکر است ماده 19 آئین نامه اجرایی قانون گزینش بیان می دارد ” به منظور اجرای امور گزینش ر موعد مقرر ، نهاد و دستگاه ها موظفند حسب مورد کلیه امکانات مورد نیاز ، منابع مالی  و سایر خدمات پشتیبانی را تأمین نمایند.

روابط عمومی مدیریت هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی فارس

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=6012

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *