ثبت الکترونیک شکایات ذی نفعان در جهاد کشاورزی فارس

 

 

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، فرج اله عباسی گفت: سامانه مذکور به منظور تسهیل دریافت شکایات، درخواست ها و گزارشات مردمی از شهریور ماه سال 98 راه اندازی شده است.

به گفته وی، رویه ثبت و پاسخگویی به شکایات در سامانه مذکور به گونه ای است که ذی نفعان با ورود به سامانه، ابتدا کدملی و شماره تماس را وارد و شکایات و درخواست را ثبت می کنند.

عباسی با بیان اینکه روزانه از سامانه مذکور گزارش گیری می شود، ابراز کرد: به شکایت و درخواست حداکثر پس از هفت روز پاسخ داده می شود.

او با اشاره به اینکه سامانه مذکور با همه مدیران شهرستانی و ستادی ارتباط دارد و شکایات مربوط به هر حوزه به مسئول مربوطه ارجاع و پاسخ گرفته می شود، می گوید: پاسخ ها پس از بررسی و تایید به متقاضی ارسال می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: گزارشات دریافتی ثبت شده در این سامانه صد در صد پاسخ داده شد.

عباسی اظهار کرد: همچنین شماره تماس های 32172411  و 32251702 و شماره دورنگار  32250705 به صورت مستقیم پاسخگوی ارباب رجوع است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سایر سامانه های رسیدگی به شکایات سخن گفت و افزود: متقاضیان می توانند از طریق سامانه های ارتباطات مردم و دولت www.111.ir ، سازمان بازررسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir  و پاسخگویی به شکایات وزرات جهاد کشاورزی http://eservice.maj.ir   موارد لازم را به این مدیریت و مراجع ناظر اعلام کنند.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=6018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *