دیدار احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان، در این نشست ضمن اشاره به شعار سال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از اهمیت آن در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: مجموعه سپاه ناحیه شهرستان سپیدان آمادگی خود را برای همکاری در این مورد اعلام می نماید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، احمد جعفری اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال در بخش های مختلف و تشکیل کارگروه در این خصوص در سپاه ناحیه شهرستان، تحقق این مهم در زیر بخش کشاورزی ضروری است و با تأکید برآن از زحمات مدیر و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان قدردانی به عمل آورد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان تصریح کرد: در این راستا می بایست توجه و تأکید همه مسئولان به تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری مردم از جمله مرغ معطوف گردد.

مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان:

در این نشست صمیمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، ضمن سپاس از رهنمودها و حمایت های فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان از بخش تولیدی کشاورزی به ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند تولید و تنظیم بازار مرغ در شهرستان و اقدامات کارگروه ساماندهی مرغ شهرستان، پرداخت.

این مقام مسئول اظهار کرد: جهاد کشاورزی ضمن توجه و اهتمام ویژه به تولید و حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی، در جهت حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی نیز تلاش مضاعف دارد.

نصیری بیان کرد: این مدیریت، با تشکیل کمیته ویژه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در بخش کشاورزی شهرستان و توجه و تلاش ویژه برای حمایت از تولید در این حوزه، از همه ظرفیت های موجود درون بخشی و برون بخشی از جمله نهادها و ادارات، تشکلها، پتانسیل های مردمی و بسیج جامعه کشاورزی شهرستان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه کشاورزی شهرستان استفاده می نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26740

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *