“فرهاد اتحاد نژاد” به عنوان سرپرست مرکز جهاد کشاورزی حومه این شهرستان منصوب و معرفی شد

انتصاب در مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز


با ابلاغی از سوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز “فرهاد اتحاد نژاد” به عنوان سرپرست مرکز جهاد کشاورزی حومه این شهرستان منصوب و معرفی شد.


به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، ذبیح اله سیروسی در یک آئین محدود ضمن معرفی سرپرست جدید، از زحمات 5 ساله رضا یزدانی، رئیس سابق مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز تقدیر و او را تکریم کرد.
اتحاد نژاد؛ دارای مدرک کارشناسی ارشد باغبانی است و در سوابق کاری خود مسئولیت هایی از جمله رئیس مرکز جهاد کشاورزی بیضا و بانش و جانشین رییس مرکز کامفیروز، مجری طرح بین المللی حفاظت از تنوع زیستی در سیمای زاگرس مرکزی ایران با همکاری سازمان محیط زیست کشور در بخش کامفیروز و  کارشناس ارزیاب باغبانی و نهاده های کشاورزی مدیریت بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را دارد.
مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز با بیش از 40 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی، 240 هزار متر مربع کشت های گلخانه ای، 30 واحد پرورش طیور، 60 واحد گاوداری صنعتی، 1420 واحد گاوداری سنتی و روستایی، 690 واحد دامداری سبک صنعتی و روستایی و بیش از 70 واحد پرورش زنبور عسل به هشت پهنه تقسیم شده است و از وجود 16 نفر پرسنل بهره می گیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13534

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *