جذب 250 درصدی اعتبارات خط اعتباری خرید تراکتور و ادوات در سال گذشته

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: در سال گذشته پنجاه میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات دولتی با هدف افزایش ضریب مکانیزاسیون شهرستان جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور تصریح کرد؛ با مجموع اعتبارات جذب شده در سال زراعی جاری، 24 دستگاه از انواع تراکتورهای 6 سیلندر و 4 سیلندر به همراه ادوات کشاورزی اعم از انواع سم پاش ها و ادوات خاکورزی و کارنده های مکانیزه می باشد که به متقاضیان در نقاط مختلف شهرستان تحویل داده شده است.

او افزود: ارتقاء سطح مکانیزاسیون بخش کشاورزی علاوه بر کاهش هزینه تولید و اقتصادی کردن کشاورزی باعث افزایش تولید و بهره وری کشاورزی، انجام به موقع عملیات کشاورزی، تسریع در مراحل کشاورزی و پایین آمدن هزینه کارگری می شود که ضریب مکانیزاسیون شهرستان از 2 درصد به 2.4 درصد ارتقاء یافته است.

این مقام مسئول اظهار کرد: این تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون با سود 15 درصد توسط بانک کشاورزی با آورده 20 درصدی کشاورزان پرداخت شده است و شرایط اعطای تسهیلات بر اساس سند زمین بالای 12 هکتار جهت دریافت تراکتور 4 سیلندر، 22 هکتار جهت دریافت تراکتور 6 سیلندر و تراکتورداران حرفه ای با گواهینامه ویژه تراکتور که دو سال از صدور آن گذشته باشد قابل پرداخت می باشد.

111

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24616

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *