بازدید رئیس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد

 1

 

همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، مهدی قاسمی رئیس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی، محمد باقری معاون اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی، نجمه روشن ضمیر مشاور امور بانوان حوزه و مسئول حجاب و عفاف، با اعضای شورای فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، در این دیدار مهدی قاسمی ضمن تشکر از مدیر شهرستان جهت توجه خاص ایشان به مسائل فرهنگی و فعالیت‌های انجام شده در رفع مسایل و مشکلات موجود، گفت: هدف اصلی مجموعه جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی و رفع موانع تولید از طریق امر به معروف و نهی از منکر است. بطوری که امر به معروف با توجه و ترغیب کشاورزان به تولید محصول سالم و آوردن غذای سالم بر سر سفره مردم محقق می‌شود.

مهدی قاسمی در ادامه در رابطه با نمود نهی از منکر در مجموعه جهاد کشاورزی تصریح کرد: با رفع موانع تولید و همدلی بیشتر با تولید کنندگان بخش کشاورزی بن بست‌های موجود در این بخش را می‌توان از بین برد و راه را برای خدمت رسانی به مصرف‌کننده باز کرد.

همچنین در این بازدید رئیس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی با امام جمعه این شهرستان در دفتر ایشان دیداری داشته و در آنجا نیز از اهمیت اقامه نماز جماعت و تاثیر آن در زندگی فردی صحبت کرد.

در انتها ضمن گفتگو با کارکنان این مدیریت، راجع به نقاط قوت و مشکلات و کمبودهای هر واحد صحبت کرده و با برگزاری نماز جماعت به امامت مهرآور امام جماعت مدیریت، این دیدار به پایان رسید.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *