♻️برگزاری کارگروه کشاورزی در محل دفتر فرمانداری شهرستان خفر

خفر89

 این جلسه با حضور جهانخواه فرماندار، صالحی مدیر جهاد کشاورزی، قاسمی رییس دفتر نماینده شهرستان های خفر و جهرم، فرشید نسب مدیر منابع طبیعی شهرستان خفر، رعیت پی

شه نماینده اوقاف و متولی موقوفه تادوان، ستوده عضو شورای بخش راهکان و شورای تادوان و خواجه پور رئیس اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خفر جهت رفع مشکلات زمین مورد نیاز شهرک کشاورزی تشکیل شد.           

   ✅در ابتدا فرماندار با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی شهرستان خفر و اینکه اکثر زمینهای این شهرستان اوقافی می باشد و کشاورزان را با مشکلات زیادی روبرو کرده است، اهمیت سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت شهرستان در سطح خرد و کلان را نیز بیش از پیش توصیف کرد.
✅صالحی مدیر جهاد کشاورزی نیز به تشریح اهداف شهرک کشاورزی پرداخت و بیان کرد که با توجه به دریافت کلیه استعلامهای لازم رکن اصلی این شهرک که زمین مورد نظر می باشد و مکان آن نیز  بسیار مناسب هست، باید نسبت به بررسی و تحویل هر چه سریعتر زمین و حل مسایل پیش رو اقدام شود.                
 ✅فرشید نسب نیز با اشاره به اینکه زمینهای مورد نظر با توجه به نقشه های اصلی جزو منابع طبیعی می‌باشند گفت: بایستی راهگشایی شود تا بتوانیم سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری با اهداف بلند مدت نمائيم. سپس رعیت پیشه  نماینده اوقاف با هماهنگی اعضای کارگروه مبنی بر مشخص نمودن حدودات و مستثنیات مورد نظر قول همکاری داد. قاسمی رییس دفتر نماینده نیز به همکاری نماینده شهرستان جهت سرمایه گذاری و حل اختلاف بین ارگانهای منابع طبیعی و اوقاف اشاره کرد. خواجه پور نیز به تشریح اهداف  شرکت و واحد‌های مورد نظر و همچنین حل و فصل وضعیت زمینهای موقوفه ای پرداخت و اشاره کرد که بایستی دست در دست هم نهیم تا این شهرک که توان اشتغالزایی 2000 نفر دارد و همچنین یک جمعیت بالای 5000نفری می‌توانند از این نعمت پربرکت بهره مند شوند. احداث شود. ستوده نیز ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران که برای عمران و آبادی شهرستان به ویژه بخش راهگان تلاش میکنند خواستار حل اختلاف بین منابع طبیعی و اوقاف شد تا  کشاورزی و اقتصاد منطقه رونق یابد.                                        

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *