مرمت و بازسازی کانال دولت آباد با مشارکت بسیج سازندگی و سازمان جهاد کشاورزی فارس

photo 2021 06 15 07 57 28 

     

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: ضرورت دارد تسریع در اتمام این پروژه تا قبل از پایان تیرماه در دستور کار قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، احمد طمراسی که به همراه هیئت همراه در آیین کلنگ زنی مرمت و بازسازی کانال دولت آباد شرکت کرده بود، افزود: با اتمام این پروژه حیاتی و مدیریت آب های روان می توان به توان تولید و معیشت مردم کمک شایانی نمود.

وی تسریع در اتمام پروژه کانال آب رسانی دولت آباد را به طول 1650 متر تا قبل از پایان تیرماه سال جاری متذکر شد و تصریح کرد: ضرورت دارد پیمانکار مزبور نهایت تلاش خود را بکار بندد تا در کمترین بازه زمانی این پروژه را به سرانجام برسد تا ضمن بهره مندی تعداد کثیری از بهره برداران این شهرستان، جذب حداکثری اعتبارات لازم را تا قبل از سی و یکم تیرماه 1400 به دنبال داشته باشد.

photo 2021 06 15 07 57 34

طمراسی بازسازی کانال دولت آباد را برای 595 هکتار از اراضی تحت پوشش این کانال یادآور شد و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 34,397,693,316ریال می تواند نقش بسزایی در تولید محصولات کشاورزی استان، معیشت 157 خانوار بهره بردار و اشتغال زایی این شهرستان ایفا نماید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس زمین های کشاورزی رستم را با توجه به آب های فراوان جاری مستعد کشت چغندر پاییزه دانست و بیان کرد: با انجام کشت های قراردادی و تضمین خرید محصولات کشاورزی، می توان رونق تولید را به معنی کامل کلمه در این شهرستان فراهم آورد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25939

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *