برگزاری جلسه کارگروه تخصصی رفع تداخلات در سالن مدیریت جهاد کشاورزی

به گفته ی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، این جلسه با حضور اعضا کارگروه و به منظور بررسی وضعیت پلاک ها و تسریع در امور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، ابراهیم میری مسئول امور اراضی شهرستان در این خصوص گفت: با توجه به تعهد 10000 هکتاری شهرستان در سال جاری، خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر ادارات متولی، برای تحقق هرچه سریعتر اهداف سازمانی این کارگروه شده ایم.

وی ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر اعضا کارگروه موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

1-با توجه به معرفی ۲۰پلاک به مدیریت اموراراضی استان اداره منابع طبیعی شهرستان نسبت به جانمایی واگذاری ها و آرا کمیسیون ماده واحده در نقشه هر پلاک به صورت هفتگی 4 پلاک، اقدام لازم انجام دهد.

2-پلاکهای حمامی، هفتوان ،چاه طوس و باغان در اولویت کار کارگروه رفع تداخلات شهرستان باشد که تا 7روز آینده نسبت به تهیه نقشه و فایل رقومی و جانمایی واگذاریها و آرا کمیسیون ماده 56 اقدام لازم صورت پذیرد.

3-نامه ارسالی مدیریت جهاد کشاورزی به اداره منابع طبیعی در خصوص پلاکهای شش دانگ مستثنیات، ششدانگ ملی، ششدانگ موات و ششدانگ اوقافی تا پایان همین هفته مورخ ۴۰۰/۴/۳پاسخ لازم به مدیریت جهاد کشاورزی ارسال گردد.

4-هر هفته روز چهار شنبه جلسه کار گروه رفع تداخلات شهرستان از ساعت ۸الی ۱۰صبح در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردد.

5-لیست واگذاری های هر پلاک توسط دبیرخانه کارگروه (اداره امور اراضی ) جهت جانمایی در نقشه ی پلاک، حداکثر تا مورخ 03/04/1400به اداره منابع طبیعی ارسال گردد.

50

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24622

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *