مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با رئیس و دادستان دادگستری این شهرستان دیدار کرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان در هفتمین روز از تیر ماه به اتفاق رؤسای ادارات این مدیریت و ادارات تابعه شهرستان با سید عبدی محمودی اطهر رئیس دادگستری شهرستان سپیدان و روح اله رشیدی دادستان عمومی و انقلاب دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان: مهدی نصیری در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در واقعه هفتم تیرماه، گفت: همکاری در دادرسی پرونده های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و توجه ویژه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به پرونده های این حوزه، شایسته تقدیر و تشکر است.

وی، با ارائه اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، در خصوص تشکیل پرونده های حقوقی و تشریح فرآیند ثبت استعلامات و موارد تغییر کاربری، برنامه های این مدیریت را در جهت پیشگیری از وقوع جرم ابراز کرد.

نصیری، با تأکید بر موقعیت ویژه جغرافیایی و جاذبه های خاص این شهرستان در تغییر کاربری اراضی، همکاری همه جانبه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با مقامات قضایی را اعلام کرد.

این مقام مسئول، با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، بر تعامل دو سویه خود با مقامات ارشد قضایی شهرستان در خصوص اجرای قوانین جلوگیری از خرد شدن اراضی، تأکید کرد.

در ادامه این دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مراتب تقدیر و تشکر متقابل خود را از اقدامات و همکاری مدیر و کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی ابراز کردند و با تأکید بر پیشگیری از وقوع جرم های مرتبط با اراضی، به عنوان عامل اول، صیانت از اراضی کشاورزی را ضروری و پر اهمیت دانستند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26770

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *