بازدید سرزده نماینده بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیضا، سپیدان در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات بهره برداران کشاورزی و مناطق محروم شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، در جلسه بررسی مشکلات دامداران و کشاورزان و دیدار چهره به چهره در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا با حضور علیزاده نماینده مردم شهرستان های بیضا،سپیدان در مجلس شورای اسلامی، امیریان مدیر جهاد کشاورزی بیضا و کارشناسان و برخی از دامداران و کشاورزان پیشرو شهرستان برگزار شد.

علیزاده در بخشی از این دیدار، با تاکید بر حمایت از تولید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال در حوزه کشاورزی، قطعا به کمک و همراهی نمایندگان محترم مجلس از طریق تصویب قوانین تسهیل‌کننده تولید نیاز است. و پیگیری جذب اعتبارات جهت رفع محرومیت شهرستان و رونق اقتصادی بخش کشاورزی همچنین رفع کمبود نیروی انسانی با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، حل مشکل ساختمان آبفا و راه اندازی مرکز خدمات حومه از مصوبات این بازدید بوده است.

علیزاده ضمن تقدیر از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا در خصوص عملکرد یکسال اخیر که نشان از ارتقا و بهبود عملکرد این مدیریت و ابراز رضایتمندی مردم از نحوه خدمات دهی مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دارد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26792

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *