تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سپیدان

آیین نکو داشت خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری شهرستان سپیدان برگزار شد در این مراسم از 6 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، فرماندار شهرستان سپیدان در این آیین خواستار اهتمام و توجه بیشتر خبرنگاران به انعکاس ظرفیت های شهرستان سپیدان در حوزه های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی و سایر حوزه ها در سطح کشور بویژه استان فارس شد.

فرماندار سپیدان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: آنچه که امروز ما از صحنه کربلا و 1400 سال پیش داریم از همین روایتگری و همین انتشار اخباری است که از آن زمان روایت شده و ما شاهد هستیم این روایت گری ها آنچنان دقیق، صحیح و مو شکافانه است که حتی صحنه به صحنه روایت شده است و اگرکتابهای تاریخ را بررسی کنیم همه و همه نشانگر روایات صدیقی است که امثال شما خبرنگاران آن را منتشر کرده اند.

حسن همتی با اشاره به نقش حساس خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: در زمان جبهه و جنگ در ایامی که بدترین شرایط ممکن بر کشور ما حاکم بود بازهم این خبرنگاران ما بودند که با اخبار صحیحی که منتشر می کردند به مردم فهیم ایران اسلامی آگاهی می دادند که چه کشورهایی مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و به عنوان یک سرباز در جبهه مقابله با ما می جنگیدند.

این مقام مسئول در ادامه فضای مجازی را محلی مناسب و قابل دسترس برای انعکاس اخبار خبرنگاران برشمرد وافزود: امروزه فضای مجازی به کمک خبرنگاران آمده و موجب شده مردم اخبار را سریعتر و راحت تر دریافت کنند اما متأسفانه اخبار و مطالب کذب و شایعه ای که موجب سردرگمی و نگرانی مردم می شود نیز در این فضا زیاد منتشر می شود و همین موضوع رسالت خبرنگاران را سنگین تر می کند تا اطلاع رسانی دقیقی نسبت به مسائل پیرامون جامعه از بعدهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اعتقادی داشته باشند.

خبرنگاران زنجیره اصلی آگاه سازی، روشنگری و توسعه کشورها

در ادامه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سپیدان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با گرامیداشت روز خبرنگار، خبرنگاران را به عنوان پل ارتباطی بین مردم ومسئولین معرفی و اظهار داشت: خبرنگاران زنجیره اصلی آگاه سازی، روشنگری و توسعه کشورها هستند.

سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه امروز جامعه ای قوی تر است که اطلاعات بیشتری داشته باشد، توسعه کشورها را مرهون و مدیون تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست و افزود: امروز سواد رسانه به همان اندازه که برای خبرنگاران لازم و ضروری است برای مردم نیز ضروری است.

اهدای لوح سپاس توسط مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

در خاتمه از سوی حسن همتی فرماندار شهرستان سپیدان، مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و رؤسای سایر ادارات، از خبرنگاران و اصحاب رسانه به جهت پوشش خبری و انعکاس اخبار شهرستان در صدا و سیمای استان، فضای مجازی، روزنامه و ماه نامه های مختلف، با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

در این آیین رؤسای ادارات؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی وگردشگری، جهاد کشاورزی، برق، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اوقاف، منابع طبیعی ،کتابخانه عمومی، نیروی انتظامی، محیط زیست، سپاه،کمیته امداد امام خمینی (ره)، صنعت، معدن وتجارت، اتاق اصناف، بهزیستی، گاز، بیمه سلامت و تأمین اجتماعی، حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26801

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *