ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان کازرون تخریب شد

WhatsApp Image 2021 08 07 at 21.30.52 2

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از عزم جزم امور اراضی این شهرستان برای اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ ها در سطح شهرستان کازرون خبر داد و گفت: هشت مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای احمد آباد پل آبگینه و محدوده آب خیرات قلع و قمع شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون تصریح کرد: پنج باغ شهر به مساحت 2.5 هکتار در محدوده اراضی کشاورزی در حال شکل گیری بوده، دو مورد دیوار کشی در اطراف اراضی کشاورزی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و یک استخر غیر مجاز در اراضی ملی به مساحت 400 متر مربع تخریب شد.

رشیدی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ ها اظهار کرد: بارها تذکر داده ایم که بدون مجوز در زمین های کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری صورت نگیرد چرا که اموال خود افراد از بین می رود.

وی ابراز کرد: این تخریب ها در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان کازرون انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: تلاش‌های این مدیریت برای کوتاه کردن دست متصرفان از بستر تولید غذای مردم با جدیت ادامه دارد و از  همشهریان عزیز درخواست می شود با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به سامانه ۱۳۱ حفاظت اراضی جهاد کشاورزی اطلاع رسانی و گزارش کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17556

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *