شناسایی بیش از ۵۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از شناسایی بیش از ۵۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبرداد.
 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی افزود: این تغییر کاربری ها بعد از شناسایی، با صدور اخطار کتبی متوقف و در صورت استمرار به مراجع قضایی معرفی می شود که در همین راستا دو فقره تغییر کاربری غیر مجاز به استناد ماده ۱۰  قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برای رسیدگی و تعیین تکلیف به مراجع قضایی ارجاع شد.  
وی ادامه داد: همچنین پرونده واگذاری قریب به ۵۰ هکتار اراضی کشاورزی منطقه خورشید صحرا(اراضی واگذاری ماده ۲) مربوط به دو گروه مشاع، علیرغم صدور اخطاریه و ثبت موارد تغییر کاربری غیر مجاز آنها در سامانه cms و بی توجهی بهره برداران به اخطارها، برای لغو و اجرای ماده۳۳ به هیأت واگذاری امور اراضی استان ارجاع داده شد.  
  حسینی خرمی تاکید کرد: کشاورزی یکی از مهم ترین مشاغل در این شهرستان محسوب می شود و حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مدیریت با قاطعیت تمام با افرادی که به طور غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اقدام به ساخت و ساز کنند برخورد قانونی می‌کند. او از عموم مردم و بهره برداران بخش کشاورزی خواست برای انجام هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغی نسبت به دریافت مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی اقدام نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22116

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *