تقدیر مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده از خبرنگاران و اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده به شرح ذیل است:

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است

و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار روز قدم نهادن در وادی نیک اندیشی و آگاهی را به شما دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گوییم و همت والای شما را ارج می نهیم.

مهدی امینی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20803

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *