پرداختن به دغدغه ی اصلی کشاورزان در جلسه ی ستاد سوخت شهرستان در هفته ی دولت

ax4

بر خلاف روال مرسوم در هفته ی دولت ،فرماندار شهرستان اولین اقدام هفته ی دولت را پیگیری و رفع مشکل سوخت کشاورزان در نظر گرفت .

در این جلسه که به پیشنهاد سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی و به دستور رییس ستاد سوخت و فرماندار شهرستان برگزار گردید ،مسوول دفتر خنج نماینده ، بخشداران ، کارشناسان فنی فرمانداری و جهاد کشاورزی و رییس شرکت نفت لارستان حضور داشتند .

ابتدا آقای حقیری فرماندار شهرستان مطالبی در خصوص مصرف کنندگان سوخت شهرستان ارایه و بهتر کار و بالاترین وظیفه در هفته ی دولت رفع موانع و مشکلات مردم بالاخص تولید کنندگان برشمردند و‌سپس بخشداران هاشمی و زارعی به بیان نارضایتی های بوجود آمده به دلیل نبود سوخت پرداختند و در ادامه علی عباسی ، مسوول دفتر خنج نماینده از دغدغه و مراجعات مکرر مردم و دستور آقای دکتر حسین زاده در خصوص رسیدگی به موضوع مطالبی بیان کردند .

در ادامه علی علی پور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی به عنوان متولی امر تولید در شهرستان به ریز مسایل و مشکلات موجود پرداختند و آنچه باعث نگرانی ،دغدغه ،ضرر و زیان و ناراحتی بهره برداران کشاورزی شهرستان گردیده را به طور کامل تشریح نمودند .

سپس حسنیان (رییس شرکت نفت لار ) مطالب و شرحی از آنچه باعث این مسایل گردیده ارائه نمودند .

با توجه به اینکه به نظر می رسید عمده ی مشکلات به دلیل بعد مسافت و کمبود نیروی شرکت نفت لار می‌باشد که منشا همه ی این مشکلات بوده لذا مقرر شد پیگیری های لازم و فوری در خصوص استقلال و استقرار نمایندگی شرکت نفت در شهرستان خنج انجام و تا قبل از آن شرکت نفت نسبت به بررسی بهتر و تایید منصفانه ی درخواست سوخت کشاورزان با تعامل بهتر با جهاد کشاورزی اقدام نماید .

همچنین در راستای صیانت از سوخت به عنوان سرمایه ی ملی مقرر شد گشت مشترک شرکت نفت و سایر اعضا ستاد سوخت به صورت هفتگی انجام و ضمن بازدید از مصرف کننده های سوخت به شدت با هر گونه قاچاق سوخت در شهرستان و سو استفاده ی احتمالی برخورد گردد.

ax5

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *