کلنگ احداث نخستین سردخانه صنعتی محصولات کشاورزی در ارسنجان به زمین زده شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت:   به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دولت، کلنگ احداث اولین سردخانه صنعتی دو مداره محصولات کشاورزی با ظرفیت ۵۰۰۰ تن در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی ارسنجان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان به زمین زده شد.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی اظهار کرد: ساخت این سردخانه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیارد ریال و زیربنای ۵۰۰۰ مترمربع به زودی آغاز می‌شود که بطور مستقیم برای ده نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
 وی افزود: در این شهرستان سالیانه ۲۵هزار تن انار و ۶۰ هزار تن محصول گوجه فرنگی تولید می شود که نبود سردخانه یکی از مشکلات عمده تولید کنندگان این بخش است. 
وی؛ ایجاد اشتغال پایدار،  تولید ارزش افزوده، کاهش ضایعات، ایجاد بستر صادرات  محصولات کشاورزی و رونق تولید را از جمله مزایای سردخانه برشمرد.
همچنین رحیم عزیزی فرماندار شهرستان در ادامه این مراسم، ضمن تشکر از احساس مسئولیت جعفر رحیمی سرمایه گذار بومی این طرح ابراز کرد: با توجه به اهمیت و نیاز شهرستان به وجود صنایع تبدیلی تکمیلی و سردخانه ، فرمانداری و تمامی نهادهای این شهرستان بستر لازم را برای سرمایه گذاری و صدور مجوزهای لازم فراهم خواهند نمود.
 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *