جذب سرباز امریه ای سازمان امور اراضی کشور در فارس

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان به نقل از خبرگزاری ایانا، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:سازمان امور اراضی کشور از  بین دانش آموختگان رشته های کشاورزی، حقوق و کامپیوتر با مدرک کارشناسی و بالاتر به‌منظور خدمت در استان فارس سرباز امریه جذب می کند.
محمود باصری با بیان اینکه تاریخ اعزام این افراد اول آبان ماه سال جاری است تصریح کرد: متقاضیان حداکثر تا روز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت “سازمان امور اراضی کشور” به آدرس https://msr.laoi.ir/” ” نسبت به مطالعه شرایط پذیرش و ثبت نام اقدام کنند.
وی ابراز کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل تصویر برگه اعزام به خدمت، تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی صادره از دانشگاه، تصویر پشت و روی کارت ملی و تصویر تمامی صفحات شناسنامه متقاضی و تصویر شناسنامه همسر و فرزندان است.
بدنبال انتشار این خبر، سیدناصر حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: فارغ التحصیلان رشته های مذکور  در این شهرستان می توانند با مراجعه به سایت “سازمان امور اراضی کشور”  و انجام فرایند ثبت نام، از فرصت فراهم شده برای خدمت سربازی  بهره مند شوند. 
 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22132

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *