آغاز پایش نهاده های دامی دولتی در آباده

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: طرح بازدید از گاوداری ها و دامداری های شهرستان با هدف پایش نهاده های دامی دولتی و بهبود توزیع عادلانه آن در شهرستان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده، سمانه نظری اظهار کرد: تیم پایش نهاده های دامی متشکل ازمعاونت فنی و حراست و مسئول امور دام مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و رییس اتحادیه تعاونی روستایی و رییس اداره دامپزشکی است

وی افزود : این گروه با برنامه ریزی های مدون اقدام به بازدید میدانی از گاوداری ها و دامداری های شهرستان می نمایند و این بازدید ها به طور تصادفی و سرزده انجام می شود.

سمانه نظری تصریح کرد : در حال حاضر ملاک توزیع نهاده ها هویت گذاری دام است ، دقت نظر و درست عمل کردن مامورین پلاک کوب بسیار حائز اهمیت می باشد بنابراین گروه پایش ضمن بررسی تعداد دام موجود، وضعیت مامورین پلاک کوب نیر مورد بررسی قرار داده و در صورت تخطی اخطار های لازم داده‌ می شود.

مسئول امور دام مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده تاکید کرد :از انجایی که در حال حاضر تنها ملاک توزیع نهاده های دامی پلاک کوبی دام است ، لذا دامدارانی که دارای دام فاقد پلاک باشند به علت عدم ثبت مشخصات دام در سامانه هویت جهاد کشاورزی ، از دریافت هر گونه نهاده باز خواهند ماند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *