بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از گلخانه ها و طرح های باغبانی شهرستان خرم بید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت: با حضور معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در خرم بید مشکلات گلخانه داران و باغداران بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید؛ آرش خسروانی اظهار کرد: در بازدیدی که با حضور محمدمهدی برومندی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی از گلخانه ها و طرح های باغبانی شهرستان خرم بید انجام گرفت، مشکلات گلخانه داران و باغداران این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که با برنامه‌های در دست اجرا بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در حاشیه این بازدید، جلسه ای با حضور تعدادی از باغداران بخش مرکزی در روستای انارک برگزار شد که بیان مسائل و مشکلاتی از جمله اصلاح و احیا باغ های قدیمی، خسارت مربوط به سرمازدگی و توسعه گلخانه ها از جمله موارد مطرح شده بود.

او تصریح کرد: برومندی ضمن دیدار چهره به چهره و صحبت با کشاورزان ضمن برشماری سیاست های معاونت باغبانی قول پیگیری و حل مشکلات کشاورزان را با حضور مسئولین استانی داد.

در این بازدید همچنین رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، شاهین رستم پور مسئول طرح و برنامه معاونت باغبانی، مرتضی موسوی رئیس گروه نهال وزارت جهاد کشاورزی، مجید پاکاری مدیر امور باغبانی، فرهاد شریفی قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، خسروانی مدیر جهاد کشاورزی و اعضای شورای اداری شهرستان خرم بید حضور داشتند.

31

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24085

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *