صدور حواله الکترونیک کود شیمیایی در ارسنجان آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از اغاز صدور حواله الکترونیک کود شیمیایی یارانه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در فرایند توزیع کود شیمیایی و حذف واسطه ها، از ابتدای مهرماه سال جاری حواله های فیزیکی خرید کود شیمیایی حذف و صدور حواله بصورت الکترونیک در سامانه پایش کودی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ، سید ناصر حسینی خرمی با بیان اینکه سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است تصریح کرد: تخصیص کود تنها به کشاورزان و بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه جامع پهنه بندی اظهار کرد: پس از ثبت اطلاعات در سامانه مذکور توسط مروجین پهنه و مسئولین مراکز جهاد کشاورزی، حواله الکترونیک به نزدیکترین کارگزاری ارسال و بهره برداران می توانند با مراجعه به کارگزاری، نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت تعاونی روستایی جمال آباد، شرکت تعاونی تولید دشت خبریز، اتحادیه تعاونی روستایی و شرکت تعاونی تولید اسنجان آماده تحویل کود شیمیایی یارانه دار بر اساس حواله الکترونیک صادر شده در سامانه پایش کودی هستند.

به گفته وی به زودی امکان ورود بهره برداران به سامانه پایش کودی به آدرس www.payeshkood.ir برای مشاهده اطلاعات زراعی و سهمیه تخصیص یافته کود شیمیایی فراهم می شود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22161

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *