بازدید از اراضی واگذار شده جهت ایجاد سایت دفن زباله و تولید کمپوست

_از_اراضی_واگذار_شده_جهت_ایجاد_سایت_دفن_زباله_و_تولید_کمپوست2.jpg

مسئول امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از بازدید اراضی ملی واگذار شده جهت اجرای دو طرح سایت دفن زباله و تولید کمپوست از زباله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، حسینعلی رضایی گفت: میزان 12 و نیم هکتار از اراضی ملی منطقه کوه روشنو (محمدآباد) جهت اجرای دو طرح سایت دفن زباله و تولید کمپوست از زباله در شهرستان واگذار شد.

وی افزود: در راستای رفع مشکل پسماند شهر فیروزآباد میزان 7 و نیم هکتار از این اراضی جهت ایجاد سایت دفن زباله به شهرداری شهر فیروزآباد واگذار گردید.

رضایی اظهار کرد: محل‌ دفن زباله‌های شهری یکی از مهم‌ترین مراحل مدیریت پسماند بوده که اخذ مجوز زیست محیطی این محل‌ها و اقدامات در راستای دفن اصولی و بازیافت پسماندها ضروری است.

این مقام مسئول ابراز کرد: انتخاب محل جدید وفق ضوابط و استاندارهای اقدامی مهم در جهت کاهش آلودگی‌های محیط زیست ناشی از پسماندها است.

مسئول امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد به تولید کمپوست از زباله در راستای حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند اشاره و اضافه کرد: میزان 5 هکتار از این اراضی نیز جهت اجرای تولید کمپوست از زباله به شرکت تولید کننده واگذار گردید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *