توزیع الکترونیکی کودهای شیمیایی در فراشبند

توزیع الکترونیکی کودهای شیمیایی در فراشبند

index
مسئول زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت :کارگزاران عامل توزیع کود های شیمیایی یارانه دار در این شهرستان آماده ارائه خدمات الکترونیکی به کشاورزان هستند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند مصطفی امیری تبار با بیان اینکه در آستانه‌ی کشت گندم و جو در شهرستان هستیم تصریح کرد: با توجه به انجام هماهنگی‌های لازم با کارگزاران، تخصیص و توزیع کود برای مزارع شتوی و باغات صرفاً بر اساس حواله الکترونیکی سامانه پایش کودی با بهره گیری از اطلاعات سامانه پهنه بندی انجام می‌شود.
 این مقام مسئول ابراز کرد : طرح مذکور بر اساس دستورالعمل های مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و برای توزیع عادلانه نهاده‌های کشاورزی پایه ریزی و اجرا شده است .
به گفته وی پس از ثبت اطلاعات کشت توسط کارشناسان پهنه در سامانه پهنه بندی اطلاعات به صورت خودکار به سامانه‌ پایش کودی منتقل و حواله الکترونیکی توسط کارشناس مربوطه صادر خواهد شد.
 وی افزود: از آنجایی که ثبت اطلاعات قطعی محصولات در سامانه جامع پهنه بندی ملاک دریافت کود قرار می گیرد به روزرسانی اطلاعات موجود در سامانه پهنه بندی بسیار حائز اهمیت می باشد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12637

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *