توزیع مرغ و برنج با قیمت مصوب در بیضا

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: در راستای حفظ ثبات بازار و حمایت از مصرف کنندگان در هفت ماه گذشته علاوه بر 50 تن مرغ گرم از توزیع 9 تن مرغ منجمد نیز خبر دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، منصور امیریان گفت: در این شهرستان بر اساس مصوبه تنظیم بازار، دو عامل توزیع، مرغ گرم و منجمد را از سردخانۀ شرکت پشتیبانی امور دام استان تحویل و در مراکز توزیع پخش نمودند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد با هدف ثبات قیمت ها، تعادل بخشی بازار و به منظور حمایت از سبد مصرفی خانوار از ابتدای سال تاکنون 16 تن برنج اعم از پاکستانی، تایلندی و هندی هم به شهرستان اختصاص یافت که پس از تحویل از اداره غله و خدمات بازرگانی استان با قیمت مصوبتوسط عاملین توزیع گردید.که این روند تا پایان سال ادامه دارد.

امیریان با بیان اینکه در خصوص مرغ در حال حاضر قیمت ها مشخص می باشد؛ بر لزوم رعایت قیمت‌ها از سوی همه اعضای شبکه توزیع در سطوح عمده و خرده فروشی ها تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رو به بهبود بازار اعلام شد با توجه به واردات انجام شده و تولید داخل محدودیتی در تأمین و عرضهمرغ و برنج در شهرستان وجود ندارد و ازکیفیت لازم برخوردار است. لازم است نظارت کافی صورت گیرد که با قیمت مصوب توزیع و به دست مصرف کننده برسد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26868

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *