سنگرسازان سازندگی دیروز، پیش قراولان عرصه کشاورزی امروز

photo 2021 11 21 09 32 47 

     

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: رستم یکی از شهرستان های کشاورزخیز با نیروی انسانی کارآمد است که در سطح استان فارس می درخشد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، فرج الله عباسی در نشست سالیانه ارزیابی مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به مدیران جهادی برای عبور از بحران ها و چالش های عرصه رونق تولید نیاز داریم.

وی با بیان این مطلب که باید خدا را به عنوان راس مثلث و وجدان خود را قاضی اعمال خود قرار دهیم، تصریح کرد: تلاش کنیم تا با ارتباط تنگاتنگ با بهره برداران آنچه را برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا است دنبال نماییم.

photo 2021 11 21 09 32 35

عباسی با اشاره به این موضوع که چه کنیم که سطح کشت را بالا ببریم، تاکید کرد: ضرورت دارد که تمام تلاش خود را بکار بندیم تا با مدیریت خوب در سطح پهنه ها، میزان بهره وری را برای کمک به اقتصاد جامعه و معیشت بهره برداران بالا ببریم.

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس شهرستان رستم را یکی از شهرستان های با پتانسیل بالا در عرصه کشاورزی با نیروهای کارآمد یادآور شد و اظهار کرد: امیدوار هستیم که با برقراری جو همدلی، مسیر رشد و توسعه را برای استفاده از ظرفیت و امکانات موجود هموار سازیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25982

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *