پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته بسیج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج، تبلور اندیشه های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و نماد پایبندی به ارزش ها و آرمان‌های مقدس کشور است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی تصریح‌ کرد: آن چیزی که نهاد بسیج را استوار نگهداشته است، محوریت تفکر آن بر خدمت صادقانه به مردم، محرومیت زدایی و حضور اقشار و آحاد مختلف مردم در به ثمر رساندن این شجره طیبه است.

وی بسیجیان را طلایه داران امنیت، اقتدار و بازوان توانمند کشور برشمرد و اظهار کرد: در تمام عرصه ها و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شاهد حضور خودجوش بسیجیان غیور هستیم و پشتیبانی جنگ و جهاد، محرومیت زدایی، امداد رسانی در حوادت طبیعی و غیرمترقبه به ویژه در مبارزه با بیماری کرونا جلوه ای روشن از آمادگی و دلسوزی این نهاد مردمی را به تصویر کشید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر، نیروهای تحصیل کرده بسیجی متخصص کشاورزی و دامپروری شهرستان در کلینیک های گیاهپزشکی و داروخانه‌های گیاهپزشکی و در زمینه نظارت بر مزارع کشاورزی و باغ های میوه، شناسایی و کنترل آفات و بیماریهای گیاهی و دامی فعالیت دارند که نشانگر توانمندی این نهاد منسجم و پویا است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و تکریم مقام جانبازان و آزادگان، سالروز تاسیس این نهاد مقدس و هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و کسانی که با روحیه ایثارگری و خدمت برای کشور افتخار آفریده‌اند ابراز کرد: برای حل مشکلات نیازمند مدیریت جهادی هستیم و احیای فرهنگ جهادی و توجه به نوآوری ها و اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22177

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *