بازگشت یک واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: واحد تولید کننده انواع شور و ترشی یاشار با ظرفیت تولید 400 تن بعد از چهار سال دوباره احیاء و فعال شد و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، منصور امیریان با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی 18 نفر بطور مستقیم مشغول بکار شده اند تصریح کرد، 400 تن زیتون فرآوری و تولید شد و در حال ارسال به بازار استان های همجوار و تهران است.

او اظهار کرد، شهرستان بیضا دارای 13 واحد تولیدی در بخش صنعت کشاورزی است که با توجه به شرایط فعلی250 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

به گفته وی،روند احیای واحدهای راکد و نیمه‌تمام در حوزه‌های کشاورزی و صنعت استمرار می‌یابد، افزود: واحدهای راکد به علل مختلف از جمله داشتن بدهی بانکی، نداشتن توجیه اقتصادی ، اختلاف بین شرکا و نداشتن بازار و سرمایه در گردش از فعالیت باز می‌مانند که در بخش صنعت و کشاورزی برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعال‌سازی مجدد واحدهای راکد انجام می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد، صنعتگران می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب برای اخذ تسهیلات ثابت برای ماشین آلات، سرمایه در گردش برای مواد اولیه، بازسازی، نوسازی در قالب طرح توسعه، رونق تولید و تبصره ۱۸(سیتا) ثبت نام کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26876

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *