جلسه شورای اداری بخش بهمن وصغاد شهرستان آباده با حضور بخشدار و مدیران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان وبخش برگزار گردید.

جلسه شورای اداری بخش بهمن وصغاد شهرستان آباده با حضور بخشدار و مدیران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان وبخش برگزار گردید.

در این نشست تخصصی مهدی امینی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گزارش جامعی از وضعیت کشاورزی شهرستان و بویژه بخش بهمن و صغاد و عملکرد این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی تابعه ارائه نمود.

مهدی امینی ضمن اشاره به برخی مسائل ومشکلات کشاورزان خواستار پیگیری موضوعات مطرح شده به صورت ویژه در کارگروه های تخصصی شهرستان شد. وی ابراز امیدواری کرد با توجه به نامگذاری امسال بعنوان حمایت از تولید و رفع موانع، توسط مقام معظم رهبری، کلیه مسؤولان این امر مهم را در سرلوحه کاری خود قرار دهند وتلاش نمایند آنچه را که حق کشاورزان و تولید کنندگان است را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخش بهمن وصغاد قطب مهم کشاورزی،باغبانی و دامداری شهرستان است اظهار کرد احداث صنایع تبدیلی، بسته بندی محصولات کشاورزی،باغی وفرآوردهای دامی با برند خاص،نقش بسزایی در رونق تولید ، افزایش ارزش افزوده و توسعه همه جانبه بخش بهمن وصغاد دارد.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع وپیگیری مطالبات مردم در ادارات گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم اصلی ترین رویکرد اصلی این مدیریت است.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ظرفیت های بزرگ در حوزه های مختلف در بخش بهمن و صغاد گفت: کشاورزی ,دامداری ,منابع طبیعی وگردشگری شهرستان با برنامه ریزی و تلاش می تواند موجبات توسعه ورشد این منطقه را فراهم کند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده با تاکید بر وجود برنامه ریزی در تمامی حوزه ها گفت: نقشه راه کشاورزی شهرستان ترسیم شده و انتظار میرود با حمایت فرمانداری، بخشداری و دیگر دستگاه های اجرایی شاهد توسعه همه جانبه کشاورزی این شهرستان باشیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *