کالاهای طرح تنظیم بازار در سپیدان توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به توزیع کالاهای اساسی کشاورزی در شهرستان سپیدان گفت: در راستای اجرای مصوبات سیاست های تنظیم بازار از اواخر آبان ماه تا کنون 10 تن برنج و 10 تن مرغ در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری با بیان قانون انتزاع و محول شدن وظایف تنظیم بازار کالاهای اساسی زیر بخش کشاورزی و دام از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مجموعاً 4 محموله اقلام برنج و مرغ به قیمت طرح تنظیم بازار جهت مصرف شهروندان سپیدانی توزیع شده است.

به گفته وی؛ این اقلام شامل برنج هندی با نرخ هر کیلوگرم 18 هزار و پانصد تومان، برنج پاکستانی هر کیلوگرم 20 هزار و پانصد تومان، مرغ گرم هر کیلوگرم 31 هزار تومان و مرغ منجمد هرکیلوگرم 20 هزار تومان از طریق فروشگاه های عامل توزیع در سطح این شهرستان به دست شهروندان رسیده است.

نصیری با بیان اینکه توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار براساس سهمیه بندی منطقه ای به نسبت شهر اردکان 40 درصد، بخش مرکزی30درصد و بخش همایجان 30 درصد انجام می شود، افزود خرید از تمام فروشگاه های تعاونی برای عموم آزاد است.

او تصریح کرد: حمل این اقلام با پی گیری های صورت گرفته از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان سپیدان انجام شده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26880

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *