مانور نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی در سپیدان اجرا شد

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اشاره به آغاز مانور نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی در شهرستان سپیدان گفت: در راستای اجرای دستور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، مانور نظارت و بازرسی بر عرضه و قیمت کالاهای اساسی کشاورزی با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری اظهار کرد: بر اساس سیاست های کلان ابلاغی مبنی بر محول شدن مدیریت بازار، اعم از بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، این مانور با حضور حمید رضا معماری، نادر محمدی، علی محسن خواه و حسین نیک کردار مسئولین بازرسی، حراست، توسعه بازرگانی و شیلات این مدیریت و همکاری و حضور کارشناسان و بازرسان ادارات صمت، دامپزشکی، تعاونی روستایی، اتاق و بسیج اصناف، در سطح شهر اردکان صورت پذیرفت.

به گفته وی، این مانور در راستای برنامه ریزی و مصوبات قرارگاه امنیت غذایی استان به منظور هماهنگی، نظم دهی، نظارت و تنظیم بازار انجام شد.

وی تصریح کرد: در این مانور از فروشگاه های؛ لبنیات و سوپر مارکت، میوه و سبزی، نانوایی، گوشت و مرغ بازدید و نظارت به عمل آمد و مواردی از تخلف شامل: مواد غذایی تاریخ گذشته، عدم درج قیمت بر محصولات، عدم ارائه فاکتور فروش به مشتری و … مشاهده و نسبت به اخطار کتبی به این واحد ها مطابق مقررات، اقدام لازم به عمل آمد.

نصیری با تأکید بر اهمیت موضوع رصد و مدیریت تولید و بازار ابراز کرد: همکاری بازرسان اداره صمت و فعالیت بسیج اصناف و اتاق اصناف در بحث نظارت ها، راه را در جهت پیشبرد این طرح هموار خواهد کرد.

وی با بیان قانون انتزاع و محول شدن وظایف تنظیم بازار کالاهای اساسی زیر بخش کشاورزی و دام از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی افزود: مانور عملیاتی این طرح جهت رصد و نظارت بازار 19 محصول اساسی کشاورزی، توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26885

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *