تسهیلات «دامدار کارت» به دامداران ارسنجان پرداخت می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت به دامداران این شهرستان با هدف تامین نقدینگی و سرمایه در گردش برای تهیه نهاده‌های دامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی تصریح‌ کرد: تسهیلات «دامدار کارت» با اعتبار ۱۰، ۲۰و ۵۰میلیون تومانی و متناسب با تعداد دام و ظرفیت فعالیت متقاضی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: تسهیلات مذکور، یکساله با نرخ سود ۱۱درصد بوده و صرفاً در پایانه های فروش (POS) کارگزاران کارخانه‌های خوراک دام، تعاونی های تولید شهرستان، شرکتهای پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده های دامی که توسط جهاد کشاورزی اعلام می شود قابل استفاده است.

حسینی خرمی، سرانه تسهیلات «دامدار کارت» برای هر رأس دام سبک را ۳۰۰هزار تومان( حداکثر ۳۳راس) و برای هر دام سنگین ۷۰۰هزار تومان(حداکثر۲۸راس)اعلام کرد و گفت: اسامی دامداران واجد شرایط مرحله اول این تسهیلات، توسط سازمان جهاد کشاورزی از سامانه سپند استخراج و به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسال شده است.

به گفته وی؛ این افراد می توانند با مراجعه به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir نسبت به ثبت نام دامدار کارت اقدام نموده و در مرحله بعد برای تایید، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22204

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *