400فقره کشاورز کارت برای خسروشیرین صادر شد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده ابراز کرد: تسهیلات کشاورز کارت در قالب کارت بانکی واگذار می شود و  فقط برای خرید نهاده های کشاورزی سم و کود اعتبار دارد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده، مهدی امینی اظهار کرد: کشاورزان متقاضی دریافت کشاورز کارت می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی نسبت به ثبت نام خود اقدام و با مراجعه به شعب بانک کشاورزی کارت بانک ویژه ای تحت عنوان کشاورز کارت دریافت کنند و پس از دریافت کارت نسبت به خرید نهاده هاي کشاورزی اقدام کنند

مهدی یعقوبی مسئول مرکز جهادکشاورزی خسروشیرین اظهار کرد: 400نفر از کشاورزان خسروشیرین با مبلغ بیش از 70میلیارد ریال به منظور اخذ کشاورز کارت به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

یعقوبی گفت: این کارت در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک مانند گندم، جو و دانه‌های روغنی کشت می‌کنند، قرار می‌گیرد تا دغدغه‌ای برای خرید نهاده و کود نداشته باشند. به گفته وی کشاورز کارت برای تامین نقدینگی فصل کاشت در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

مسئول مرکز جهادکشاورزی خسروشیرین اذعان کرد: کارمزد نرخ تسهیلاتی که از طریق این کارت پرداخت می‌شود، ۱۲درصد در سال و مدت باز پرداخت نه ماهه و یکساله بوده که در مقایسه با نرخ تسهیلات عادی یعنی ۱۸درصد، نرخ مناسبی است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20843

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *