یادواره شهدای جهادگر و شهدای امامزاده علی ولی اله(ع) در ارسنجان برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از برگزاری یادواره شهدای امامزده علی ولی اله(ع) و روستای جوادیه و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سید ناصر حسینی خرمی تصریح کرد: این مراسم همزمان با همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و باحضور فرماندار، امام جمعه، مسئولین محلی و جمع کثیری از مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه روستای کوهنجان برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت دو تن از شهدای جهادگر و سنگرسازان بی سنگر شهرستان، جایگاه شهید و شهادت را جایگاهی والا و ارزشمند خواند و شهدا را بندگان خاص خداوند توصیف کرد.

او افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بازر بندگان مخلص خداست که در مکتب اسلام و در سایه ولایت فقیه تربیت یافته است و شهادت، پاداش مجاهدت های خالصانه اوست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رونمایی از کتاب فصل بیقراری به قلم هدایت جاویدی که رشادت ها و دلاوریهای شهدای روستای علی آباد ملک را به تصویر کشیده است ، سخنرانی و سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و ارائه مقالات دانش آموزان در وصف شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22207

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *