برگزاری شورای فرهنگی در جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید

sh

جلسه شورای فرهنگی با حضور آرش خسروانی مدیر جهاد کشاورزی، حاج آقا بهشت امام جماعت ومسئول کمیته فرهنگی، رنجبر دبیر ستاد بازسازی عتبات و عالیات، اعضای شورای فرهنگی و کلیه همکاران جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید با محوریت عفاف و حجاب و ترویج و تبیین فرهنگ عتبات و عالیات در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در ابتدای جلسه مدیر جهاد کشاورزی به مدعوین و همکاران خوش آمد گفت .

در ادامه این جلسه مسئول کمیته فرهنگی با تأکید بر رعایت فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت اصول آن در مجموعه اداری گفت: حجاب دارای آثاری ازجمله ، آرامش روحی ، حفظ ازش انسانی، مصونیت زنان و استواری خانواده می شود.

حاج آقا بهشت سپس با اشاره به ترویج و تبیین فرهنگ عتبات و عالیات بیان کرد: سهم شما جهادگران ترویج و تبیین این فرهنگ است و هر قدمی که برای عتبات و عالیات برمی دارید عبادت محسوب می شود و خداوند جبران خواهد کرد . لذا شما در کسوت خود با توجه به اینکه مخاطبین شما قشر زحمتکش کشاورزان هستند نسبت به ترغیب و تشویق این عزیزان بکوشید تا حداقل خدمتی جهت صالحات و باقیات آنان فراهم نموده و ایشان سرمایه گذاری معنوی نمایند.

در پایان، رنجبردبیر ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان روش های مشارکت همکاران در طرحهای بازسازی و توسعه عتبات و عالیات را ارائه داد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24099

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *