آموزش بهره‌برداران بخش کشاورزی ارسنجان در پویش «شهید سلیمانی»

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: بیش از یک‌صد نفر از بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان در قالب پویش «شهید سلیمانی» در عرصه های کشاورزی، آموزش های لازم را فرا گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سید ناصر حسینی خرمی تصریح‌ کرد: در این پویش که با مشارکت جهاد کشاورزی و بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان انجام شد، سه دوره آموزشی شامل توسعه کاشت محصولات گلخانه ای، اصول کاشت، داشت و برداشت گیاه دارویی آنغوزه در شرایط آبی و دیم و بیماریهای مشترک انسان و دام برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی را افزایش مهارت و توانمندی بهره‌برداران، ایجاد زمینه اشتغال زایی و رونق تولید در ارسنجان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، بازدید یاوران تولید از مزارع و باغ های شهرستان، به روزرسانی سطح زیر کشت محصولات کشاورزی و توزیع بسته‌های حمایتی میان نیازمندان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پویش بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پویش «شهید سلیمانی» با هدف پایداری امنیت غذایی از طریق ارتقاء بهره وری تولید در مزارع گندم، کلزا، جو و چغندرقند، باغ های میوه، واحدهای دامداری و زنبورستان های استان به صورت مشترک توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سازمان بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه فجر استان، برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *