بازدید از طرح های آبیاری تحت فشار اجرا شده در بخش محمله در خنج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: بازدید زارعی ناظرعالی طرح‌های آبیاری تحت فشار مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی ، مظفری رئیس اداره امور فنی وزیر بنایی،نماینده شرکت های مجری وبهره برداران از طرح های آبیاری تحت فشار اجرا شده در بخش محمله صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور تصریح کرد: این بازدید که به منظور تحویل قطعی طرح ها صورت گرفت 12 طرح در سطحی معادل با 86 هکتار تحویل قطعی و به بهره برداران تحویل داده شد.

این مقام مسئول بیان کرد: در این طرح‌ها اعتباری معادل 19 میلیارد و 780 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی بخش کشاورزی و اعتبارات ملی به این طرح ها اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: صرفه جویی در مصرف آب، افزایش بهره وری آب، کاهش مصرف نهاده های کشاورزی، افزایش عملکرد در واحد سطح، کنترل و آفات و بیماری های علف هرز و… از جمله مزایای استفاده از روش های آبیاری نوین می باشد.

علی پور افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها استفاده از این روش باعث افزایش راندمان آبیاری به بیش از 90 درصد شده که منجر به افزایش تولید به میزان حدااقل به میزان 50 درصد خواهد شد.gg

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24679

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *