مرکز جهاد کشاورزی بهمن بر روی خط ارتباطی شبکه ملی برکت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: مرکز جهاد کشاورزی بهمن در ارتباط زنده و مستقیم با شبکه ملی برکت  ، برنامه ها ،  تجربیات و  فعالیتهای چند ساله خود را در حوزه کشاورزی، دامپروری و آبخیزداری  به روی آنتن تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی برد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده، مهدی امینی ابراز کرد: در این ارتباط زنده ، رئیس و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی  بهمن ، بهره برداران و کشاورزان این منطقه در ارتباط زنده با استودیو برکت ، فعالیتها و اقدامات خود در زمینه تولید محصولات دامی و کشاورزی را ارائه دادند .

به گفته وی در این برنامه نیز گزارشها ، مستندات و فعالیتهای مرکز خدمات جهاد کشاورزی بهمن برای بینندگان و کاربران این شبکه ملی در سراسر کشور پخش شد .

مرکز جهاد کشاورزی بهمن به سبب فعالیتهای گسترده در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری ، آبخیزداری و تولید محصولات سالم و استاندارد در منطقه بهمن ، در سالهای اخیر به عنوان مرکز برتر استان فارس شناخته شده است و همین فعالیتها موجب شد تا شبکه ملی برکت در ارتباطی سه ساعته ، تجربیات کارشناسان این مرکز و بهره برداران منطقه بهمن را در اختیار کاربران در سراسر کشور قراردهد

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *