برگزای جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

 index91

جشن میلاد حضرت صدیقه فاطمه زهرا سلام الله علیها «روز مادرو بزرگداشت مقام زن» و میلاد حضرت امام خمینی «ره» با حضور مدیر، امام جماعت و کلیه همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در سالن شهدا این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، حاج آقا بهشت گفت: بیستم جمادی الثانی معطر به عطر ولادت با سعادت بانوی بزرگواری است که در عظمت میلاد خجسته اش سوره گرانقدر کوثر نازل شد و نوید آینده ای بزرگ به پیغمبر اسلام داد.بانویی که طلایه دار مکتب علم و بیداری، آگاهی و عدالت، برابری و رشد عقلی و اندیشه های نورانی شد. کامل‌ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی بوده و چه افتخاری والاتر از این که به یمن این میلاد فرخنده به بزرگداشت جایگاه رفیع زن و مقام مادر پرداخته شود. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و فعالانه در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه بخش کشاورزی مشارکت دارند و برای آینده ای بهتر تلاش می نمایند.حضرت فاطمه زهرا (س) کامل ترین الگوی زنان در خانواده و جامعه اسلامی می باشد.

  در ادامه آرش خسروانی بیان کرد: روز مادر و هفته گرامیداشت زن را به همه همکاران محترم به ویژه بانوان پرتلاش و زنان بهره بردار بخش کشاورزی  که همواره در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواد،  همگام با سایر فعالان بخش کشاورزی در جهت تعالی اهداف سازمان و خانواده بزرگ بخش کشاورزی قدم برمی دارند، تبریک عرض می نمایم و آرزومندم حضور پر فروغ این بانوان توانمند و متعهد ، منشاء اقدامات مهم و موثری در جامعه و میهن عزیزمان گردد.

در پایان با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از بانوان همکار تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *