تغییر رویکرد در وزارت جهاد کشاورزی

3708816

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تغییر رودیکرد در این وزارتخانه، گفت: باید مواظب تغییر کاربری های غیر مرسوم اراضی کشاورزی باشیم و با آن برخورد کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، سید جواد ساداتی نژاد اظهار کرد: املش شهرستانی با مردمان فرهیخته است.

وی با بیان اینکه، گیلان را نمی‌شود در تقویم کشاورزی ایران نادیده گرفت، گفت: گیلان جز نخستین استان‌هایی است که در امنیت غذایی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

ساداتی نژاد به ظرفیت‌های مختلف گیلان در کشاورزی اشاره کرد و افزود: بر همین اساس گیلان برای وزارت جهاد کشاورزی جز استان‌های ویژه است و در اعتباری که برای گیلان در نظر گرفته شده رعایت این حق را نیز داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این سفر برای حوزه کشاورزی گیلان مصوبه داریم، تصریح کرد: املش با ظرفیت‌های بالا کشاورزی و گردشگری ۱۰ درصد بیکاری را هم نباید داشته باشد و جذابیت‌ها در ابعاد مختلف می‌تواند اشتغالزایی انجام دهد و ما نیز در مصوبات هم به املش اشاره می‌کنیم…

ساداتی نژاد به سد انحرافی نیمه تمام این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود از محل اعتبارات سفر این سد تکمیل و بهره برداری شود.

وی با اشاره به تداخل مشکل منابع طبیعی و کشاورزان و روستاییان، تصریح کرد: صدور سند برای این اراضی مهم‌ترین راهکار است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17775

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *