ممنوعیت توزیع ترکیب تحت عنوان قارچکش فانگی استاپ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان به نقل از خبرگزاری ایانا در استان کرمان گفت: تهیه، توزیع و مصرف ترکیب تحت عنوان قارچکش فانگی استاپ غیر قانونی و با خاطیان برابر مقررات و موازین قانونی، برخورد می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سید ناصر حسینی خرمی با استناد به خبر درج شده در  این خبرگزاری اظهار کرد: ، توزیع و مصرف ترکیب تحت عنوان قارچکش فانگی استاپ غیر قانونی و با خاطیان برابر مقررات و موازین قانونی، برخورد می شود. تصریح کرد:  بر اساس گزارشات واصله مبنی بر توزیع ترکیبی تحت عنوان قارچ کش فانگی استاپ به منظور پیشگیری و درمان بیماری های قارچی و باکتریایی، با درج نام شرکت های سروستان پاک ایرانیان(ZAEEM)  و پردیس نهاده مهام آسیا، در بسته بندی ۱ و ۵ لیتری در برخی مناطق کشور و مطابق بررسی بعمل آمده در مورد سوابق صدور مجوزهای تدارک آفت کش ها، شرکت های یاد شده فاقد هر گونه مجوز فعالیت از سوی سازمان حفظ نباتات  است.
وی افزود: عوامل دخیل در امر تدارک و توزیع ترکیب ذکر شده، فارغ از ضوابط فنی و قانونی حاکم بر موضوع و بدون اخذ مجوز از سازمان حفظ نباتات ، مبادرت به تأمین،تولید و توزیع آن نموده اند.
قابل ذکر است تصویر ترکیب فوق الاشاره در تارنمای سازمان حفظ نباتات به نشانی WWW.PPO.IR قابل مشاهده می باشد

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22219

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *