پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی دریافت سهمیه سوخت را تسهیل میکند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده با اشاره به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی به ویژه تراکتور، اظهار کرد: هدف از این کار شناسایی و جمع آوری بانک اطلاعاتی کامل از ماشین آلات کشاورزی فعال موجود در سطح شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده ، مهدی امینی در ادامه به برخی مزایا و اهداف اجرای این طرح اشاره و اضافه کرد: بررسی مکانیزه تردد این ماشین آلات، ساماندهی نقل و انتقال تراکتورها به منظور دریافت برگ سبز همانند خودروهای سواری، پایش و تسهیل در صدور سهمیه سوخت از جمله مزایا و اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و مطالبات صاحبان ماشین آلات کشاورزی دریافت سوخت است، تأکید کرد: با این کار تعداد ماشین آلات کشاورزی مشخص و اقدامات لازم برای تسهیل در دریافت سوخت انجام می‌شود.

رضا عباسی علیا مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده با بیان اینکه به اینکه در سطح شهرستان 838 دستگاه تراکتور وجود دارد، گفت: از این تعداد 450 دستگاه بازدید و 176 دستگاه نیز پلاک گذاری شده است.

وی از همه دارندگان ماشین آلات کشاورزی به ویژه تراکتور داران خواست با مراجعه به شعب‌های نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی در این زمینه اقدام کنند، افزود: در تلاش هستیم تا پایان امسال همه تراکتورها پلاک گذاری شوند تا در زمینه دریافت سوخت با مشکل مواجه نشوند

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20852

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *